Ogłoszenie numer: 9642520, z dnia 2025-03-22
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Obsługa klientów.
- Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży.
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych.
- Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
Wymagania
- Skoncentrowanie na potrzebach klienta i zdolność do budowania długotrwałych relacji.
- Doświadczenie w sprzedaży i demonstracja sukcesów handlowych.
- Umiejętność pracy zespołowej, energia oraz inicjatywa.
- Orientacja na osiąganie wyników i sukcesów.
- Elastyczność myślenia i pewność siebie.
- Dobra znajomość MS Office.
Oferujemy
- Kompleksowe szkolenia autoryzacyjne i wsparcie zespołu.
- Nieograniczone możliwości budowania relacji z klientami bez skryptów rozmów.
- Dostęp do produktów i usług na korzystnych warunkach.
- Udział w konkursach sprzedażowych.
- Atrakcyjne benefity dla pracowników.
Podobne oferty pracy
Konsultant Telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez połączenia telefoniczne oraz czat. Udzielanie wsparcia, rozwiązywanie problemów oraz doradzanie w zakresie dostępnych usług. Informowanie o nowościach i ofertach firmy. Wykształcenie...
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Private Corporate Consulting Sp. z o.o. /
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...
Konsultant / Konsultantka obsługi telefonicznej
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa telefoniczna klientów: około 85% połączeń przychodzących i 15% wychodzących. Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług. Dbaniem o jakość obsługi klientów, z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności sprzedażowe oraz...
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Contact Center Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...