Portal Praca.pl - to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 4 lokalizacjach, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie. Zatrudniamy ponad 50 pracowników. Odwiedza nas średnio 1,7 mln użytkowników miesięcznie. Publikujemy około 50 tyś ogłoszeń miesięcznie. Od 20 lat budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów.
- Kontaktować się z firmami, które aktualnie prowadzą rekrutacje.
- Prezentować naszą ofertę w sposób jasny i przekonujący.
- Finalizować sprzedaż i realizować założone cele tygodniowe oraz miesięczne.
- Pracować w oparciu o system CRM.
- Budować trwałe relacje z klientami i dbać o ich zadowolenie.
- Wytrwałości i konsekwencji w działaniu, nawet przy dużej liczbie połączeń.
- Skuteczności w realizacji założonych celów sprzedażowych.
- Łatwości w prowadzeniu rozmów.
- Umiejętności przekonywania i nastawienia na wynik.
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub obsłudze klienta.
- Stałe wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjne prowizje za osiągnięte wyniki.
- Przejrzyste cele sprzedażowe i wsparcie w ich realizacji.
- Pełne wdrożenie i szkolenia – nie musisz znać wszystkiego od razu!
- Przyjazną atmosferę w zespole i możliwość awansu.
To praca dla osób, które lubią wyzwania, są zorientowane na cel i cenią sobie jasne zasady współpracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie za skuteczność.
- Biuro w dogodnej lokalizacji
- Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
- Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
- Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
- Karta Multisport i karta lunchowa
- Prywatna opieka medyczna
- Premie
Podobne oferty pracy
Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej
LUX MED Sp. z o.o. /
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami....
Pracownik call center
DOTCOM SP. Z O.O /
przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej...
Pracownik call center
DOTCOM SP. Z O.O /
przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej...
Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy /
Konsultant telefoniczny zajmuje się telefoniczną obsługą klientów, sprzedażą usług agencji nieruchomości oraz udzielaniem informacji. Do jego głównych zadań należy nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, prezentowanie oferty, odpowiadanie na...