- Kontakt z obecnymi klientami i oferowanie rozwiązań, które wspierają ich kampanie marketingowe
- Realizacja celów sprzedażowych oraz współpraca z zespołem w dążeniu do wspólnych wyników
- Rozwiązywanie problemów i proponowanie nowych strategii reklamowych
- Budowanie długoterminowych relacji z klientami poprzez analizę ich kont i potrzeby
- Optymalizacja wyników sprzedaży oraz rozwój nowych możliwości upsellingowych
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+/C1 oraz angielskiego na poziomie B2
- Zdolności sprzedażowe i nastawienie na osiąganie wyników
- Umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi biurowych
- Umiejętność pracy w zespole i komunikacji z klientami
- Gotowość do relokacji do Warszawy
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- Pakiet prywatnej opieki medycznej (Luxmed)
- Karta Multisport
- Elastyczny czas pracy i dodatkowe dni urlopowe
- Dofinansowanie kursów językowych oraz szkoleń sprzedażowych
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Business Development Representative with Dutch-English
TTEC /
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and...
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Concentrix /
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w...