- Profesjonalna i entuzjastyczna obsługa klienta Volkswagen Group przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązanych problemów i działań postępowania w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu optymalizacji doświadczeń klientów.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, politykach i usługach Volkswagen Group.
- Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Zapewnianie ciepłej i entuzjastycznej komunikacji z każdym klientem.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie co najmniej C1 i angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Umiejętność zachowania spokoju, takty i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, organizacyjne oraz rozwiązywania problemów.
- Pasja do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii i procesów w Volkswagen Group.
- Doświadczenie z markami luksusowymi i obsługą najwyższej klasy klientów w sektorze motoryzacyjnym.
- Znajomość systemów CRM.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną i technologią Volkswagen Group.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat, umowę o pracę.
- Atrakcyjny pakiet korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
- Szkolenia przygotowujące do pracy i możliwość ciągłego rozwijania umiejętności.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości doświadczeń w luksusowej branży motoryzacyjnej w ramach Volkswagen Group.
Podobne oferty pracy
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w...
Customer technical support specialist with Chinese
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English –...
Customer technical support specialist with Spanish/Italian/French/Greek
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Spanish/ Italian/...
Customer technical support specialist with Swedish or Dutch
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Swedish or Dutch....