- Telefoniczna obsługa klientów linii lotniczych,
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Niemiecki na poziomie B2/C1,
- Umiejętność komunikacji,
- Znajomość angielskiego mile widziana,
- Gotowość do rozpoczęcia pracy od 16.02.2025.
- Umowę o pracę na pełny etat,
- Wynagrodzenie 7500 zł brutto + bonusy,
- Pracę zmianową (8:00–20:30),
- Szkolenia wstępne,
- Nowoczesne biuro w Warszawie,
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, system benefitów, ubezpieczenie),
- Możliwości rozwoju i awansu.
Podobne oferty pracy
Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...