Ogłoszenie numer: 9966967, z dnia 2025-06-22
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Oferowanie wsparcia klientom poprzez analizę i rozwiązywanie zgłoszeń przy użyciu narzędzi wewnętrznych.
- Utrzymanie dokładności i profesjonalizmu w trakcie rozpatrywania skarg, przetwarzania zwrotów i interakcji.
- Multitasking z zachowaniem wysokiej precyzji w systemach.
Wymagania
- Biegłość w językach polskim i angielskim, poziom C1.
- Kompetencje komunikacyjne, analityczne, szybkość pisania.
- Dostępność do pracy na pełen etat.
Oferujemy
- Umowę o pracę oraz wynagrodzenie competitivne.
- Szkolenia, zdrowotne benefity i programy rozwoju.
- Przyjazną atmosferę i wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Grupa Pascal /
Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...