- Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów.
- Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
- Płynna znajomość języka polskiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Proklienckie podejście.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic (Global Office Park).
- System bonusowy za polecenie pracowników.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, pełen etat, dodatkowe soboty).
- Możliwości rozwoju zawodowego.
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Concentrix /
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Concentrix /
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...
Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)
WBS Sp. z o.o. /
Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami....
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Concentrix /
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...