Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów.
  • Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka polskiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Proklienckie podejście.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic (Global Office Park).
  • System bonusowy za polecenie pracowników.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, pełen etat, dodatkowe soboty).
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Concentrix / śląskie, Chorzów

Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Concentrix / śląskie,

Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

WBS Sp. z o.o. / mazowieckie, Sokołów Podlaski

Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami....

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

Concentrix / lubuskie, Zielona Góra

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...