- Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia dla klientów poprzez różne kanały komunikacji jak telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.
- Udzielanie pomocy w zakresie pytań dotyczących produktów, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Prowadzenie i nadzorowanie procesów serwisowych.
- Przestrzeganie standardów i wytycznych projektowych; wspieranie celów zespołu i kształtowanie pozytywnej atmosfery pracy.
- Znajomość języka polskiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B1.
- Podstawowe umiejętności obsługi komputera.
- Szybkie uczenie się, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność.
- Dwutygodniowe szkolenie wstępne.
- Model pracy hybrydowej po początkowym okresie stacjonarnym.
- Umowę o pracę; stabilność zatrudnienia.
- Programy rozwojowe, coaching, możliwości nauki i rozwoju.
- Współpracę w wsparciu i zintegrowanym zespole.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Concentrix /
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Concentrix /
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Concentrix /
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne...
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego
DEKRA Praca Sp. z o.o. /
Zadania: przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej rozliczenie płatności na kontach klientów...