Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia dla klientów poprzez różne kanały komunikacji jak telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.
  • Udzielanie pomocy w zakresie pytań dotyczących produktów, rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Prowadzenie i nadzorowanie procesów serwisowych.
  • Przestrzeganie standardów i wytycznych projektowych; wspieranie celów zespołu i kształtowanie pozytywnej atmosfery pracy.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B1.
  • Podstawowe umiejętności obsługi komputera.
  • Szybkie uczenie się, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność.
Oferujemy:
  • Dwutygodniowe szkolenie wstępne.
  • Model pracy hybrydowej po początkowym okresie stacjonarnym.
  • Umowę o pracę; stabilność zatrudnienia.
  • Programy rozwojowe, coaching, możliwości nauki i rozwoju.
  • Współpracę w wsparciu i zintegrowanym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)

Concentrix / pomorskie, Gdańsk

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)

Concentrix / dolnośląskie, Wrocław

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)

Concentrix / opolskie, Opole

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne...

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego

DEKRA Praca Sp. z o.o. / małopolskie, Niepołomice

Zadania: przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej rozliczenie płatności na kontach klientów...