- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim)
- Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów
- Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Zaangażowania i chęci do nauki. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy od podstaw!
- Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku.
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie (Al. Jerozolimskie 142B) – zaledwie kilka kroków od Dworca Warszawa Zachodnia.
- Elastyczny grafik, który pozwoli Ci pogodzić pracę ze studiami czy innymi obowiązkami.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym Karta Multisport i dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.
- Wspierający zespół, który pomoże Ci w procesie wdrożenia.
- Kompleksowe szkolenie wstępne, dzięki któremu szybko staniesz się samodzielny/a.
Podobne oferty pracy
Doradca ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Odbieranie połączeń i udzielanie informacji klientom indywidualnym, Wspieranie użytkowników w zakresie dostępnych usług i produktów, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowanie pozytywnych relacji z rozmówcami i dbanie o jakość obsługi....
Konsultant ds. kontaktu z klientem
IMAR Service Group /
Zakres obowiązków: prowadzenie rozmów z klientami (pomoc, doradztwo, sprzedaż), obsługa zapytań dotyczących usług i płatności, aktywacja/dezaktywacja produktów na kontach klientów, prezentowanie oferty i realizowanie celów sprzedażowych. Wymagania:...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
InterKadra Sp. z o.o. /
Do Twoich obowiązków będzie należało: kontakt telefoniczny z Klientami - obsługa połączeń przychodzących, wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług, realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych i...
Konsultant ds. Sprzedaży
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...