Ogłoszenie numer: 9619282, from 2025-03-28
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta
Location: Warszawa
Job description
- Obsługa klienta (telefon, e-mail, czat, media społecznościowe).
- Realizacja połączeń przychodzących i wychodzących.
- Informowanie klientów o produktach/usługach.
- Przetwarzanie zamówień.
- Rozwiązywanie problemów klientów i doradzanie.
Requirements
- Doskonałe umiejętności obsługi klienta.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 i polskiego na poziomie C1.
- Silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
We offer
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Możliwość rozwoju w renomowanej firmie.
- Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, fundusz wakacyjny.
Podobne oferty pracy
Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe:...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Vetlab Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie...
Pracownik ds. Obsługi klienta
Grupa Pascal /
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami:...