- Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory.
- Zarządzanie korespondencją i dokumentacją.
- Dostosowanie produktów do wymagań klientów.
- Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży.
- Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie CRM.
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne w biurze.
- Doświadczenie w sprzedaży lub call center (min. 1 rok).
- Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
- Wysoka motywacja i dyspozycyjność.
- Język polski – ojczysty.
- Podstawy j. ukraińskiego.
- Biegłość w obsłudze CRM i pakietu MS Office.
- Praca w systemie zmianowym trwającym do 12 godzin dziennie, według jednego z harmonogramów: poniedziałek–środa–piątek lub wtorek–czwartek–sobota.
- Wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
- Stałe wsparcie sprzedażowe i materiały.
- Szkolenia i rozwój umiejętności.
- Pracę w przyjaznym, nowoczesnym środowisku.
- Elastyczność godzin pracy, kursy językowe.
- Praca w środowisku przyjaznym kobietom.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów sprzedażowych, Udział w promocjach i realizacja celów sprzedażowych,...
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
BAKO Bartnik Kowalczuk Spółka Jawna /
Zakres obowiązków: Mailowa i telefoniczna obsługa klientów w języku angielskim. Przygotowywanie ofert i zamówień. Wsparcie merytoryczne klienta przy współpracy z innymi działami. Praca z komputerem i programami (MS Office, systemy wewnętrzne). Codzienna...
Customer service specialist in the automotive industry with German
Concentrix /
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i...