Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A
ZADANIA
  • Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory.
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją.
  • Dostosowanie produktów do wymagań klientów.
  • Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży.
  • Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie CRM.
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne w biurze.
WYMAGANIA
  • Doświadczenie w sprzedaży lub call center (min. 1 rok).
  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
  • Wysoka motywacja i dyspozycyjność.
  • Język polski – ojczysty.
  • Podstawy j. ukraińskiego.
  • Biegłość w obsłudze CRM i pakietu MS Office.
  • Praca w systemie zmianowym trwającym do 12 godzin dziennie, według jednego z harmonogramów: poniedziałek–środa–piątek lub wtorek–czwartek–sobota.
OFERUJEMY
  • Wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
  • Stałe wsparcie sprzedażowe i materiały.
  • Szkolenia i rozwój umiejętności.
  • Pracę w przyjaznym, nowoczesnym środowisku.
  • Elastyczność godzin pracy, kursy językowe.
  • Praca w środowisku przyjaznym kobietom.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów sprzedażowych, Udział w promocjach i realizacja celów sprzedażowych,...

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim

BAKO Bartnik Kowalczuk Spółka Jawna / podlaskie, Szypliszki

Zakres obowiązków: Mailowa i telefoniczna obsługa klientów w języku angielskim. Przygotowywanie ofert i zamówień. Wsparcie merytoryczne klienta przy współpracy z innymi działami. Praca z komputerem i programami (MS Office, systemy wewnętrzne). Codzienna...

Customer service specialist in the automotive industry with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i...

2025-09-01