- Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu.
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1).
- Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe.
- Aktywne słuchanie, precyzja, efektywność zarządzania czasem pracy.
- Konkurencyjne wynagrodzenie z bonusem.
- Elastyczny czas pracy i weekendy według ustalonego grafiku.
- Komfortowe warunki pracy i wszechstronne szkolenie wstępne.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Concentrix /
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Concentrix /
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...