Interkadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: KON/0425/LDZ
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • obsługa infolinii przychodzącej
  • realizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klienta
  • wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług
Oczekujemy:
  • doświadczenia w obsłudze Klienta
  • sprawności w posługiwaniu się smartfonem oraz komputerem
  • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
Mamy do zaoferowania:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • stawkę miesięczną w wysokości 4800 zł brutto + premia i prowizja uzależniona od wyników sprzedaży
  • kompleksowe szkolenie i wdrożenie w obowiązki
Zainteresowanych prosimy o dopisanie w aplikacjach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowyhc (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Podobne oferty pracy

Pracownik ds. obsługi klienta

,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz / podkarpackie, Łańcut

obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center, obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...

Customer Service Professional with Czech and English

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny

G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o. / podkarpackie, Rzeszów

Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt...