Ogłoszenie numer: 9550738, z dnia 2025-03-18
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta ze szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klienta (telefon, e-mail, czaty),
- Wsparcie techniczne, zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń,
- Rozpatrywanie reklamacji,
- Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych,
- Wykonywanie połączeń wychodzących o charakterze administracyjnym.
Wymagania
- Orientacja na jakość obsługi i klienta,
- Biegła znajomość szwedzkiego (C1) i angielskiego (B2),
- Umiejętności komunikacyjne, techniczne i administracyjne,
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta,
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej.
Preferowane:
- Doświadczenie z systemem CRM.
Oferujemy
- Międzynarodowe i różnorodne środowisko,
- Inwestycje w rozwój (coaching, mentoring),
- Wydarzenia integracyjne,
- Wsparcie lidera,
- Nowoczesne biuro,
- Prywatna opieka medyczna,
- Umowa o pracę lub zlecenie.
Podobne oferty pracy
Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
Concentrix /
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i...
Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego
Concentrix /
Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla...
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Customer advisor with Finnish for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...