- Rozpoczęcie szkolenia 22 kwietnia, praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany, w tym 1-godzinna przerwa.
- Pierwsze 6-9 miesięcy pracy w biurze, po tym możliwa praca hybrydowa (50%).
- Pierwszy punkt kontaktu ds. zapytań dotyczących podróży.
- Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie klientów w trudnościach podróżniczych.
- Biegła znajomość języka norweskiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Umiejętność pracy zespołowej oraz chęć pomocy innym.
- Entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa wobec klientów.
- Umiejętność aktywnego słuchania oraz klarownej komunikacji.
- Pracę w renomowanej linii lotniczej o międzynarodowym zasięgu.
- Równe szanse dla wszystkich pracowników, niezależnie od wieku czy płci.
- Inwestycję w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
Podobne oferty pracy
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Customer Advisor with Spanish
Concentrix /
Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1)....
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....