Konsultant ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
  • Rozpoczęcie szkolenia 22 kwietnia, praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany, w tym 1-godzinna przerwa.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy pracy w biurze, po tym możliwa praca hybrydowa (50%).
  • Pierwszy punkt kontaktu ds. zapytań dotyczących podróży.
  • Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
  • Wsparcie klientów w trudnościach podróżniczych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka norweskiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz chęć pomocy innym.
  • Entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa wobec klientów.
  • Umiejętność aktywnego słuchania oraz klarownej komunikacji.
Oferujemy:
  • Pracę w renomowanej linii lotniczej o międzynarodowym zasięgu.
  • Równe szanse dla wszystkich pracowników, niezależnie od wieku czy płci.
  • Inwestycję w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Customer Advisor with Spanish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Klient portalu Praca.pl / lubelskie, Lublin

Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1)....

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....