- Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat
- Rozwiązywanie problemów technicznych i pytań dotyczących subskrypcji, umów oraz płatności
- Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią i zaangażowaniem
- Pomoc klientom indywidualnym i biznesowym jako pierwsza linia kontaktu
- Prowadzenie zadań administracyjnych, w tym połączeń wychodzących i zbierania opinii
- Biegła znajomość języka norweskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
- Proaktywne podejście, kreatywność i orientacja na klienta
- Zainteresowanie technologią i chęć rozwoju
- Mile widziane doświadczenie z systemami CRM (np. Salesforce, SAP, HubSpot)
- Pracę w międzynarodowym zespole z przyjazną atmosferą
- Możliwości rozwoju zawodowego i odkrywania własnych talentów
- Imprezy integracyjne i wsparcie Team Leadera na co dzień
- Nowoczesne biuro w Warszawie z komfortowymi warunkami pracy
- Pracę, w której technologia łączy się z rozrywką i realnym wpływem na doświadczenia użytkowników
Podobne oferty pracy
Konsultant Backoffice z j. niemieckim (obsługa e-mailowa)
Concentrix /
Werde unser E-Mail-Backoffice-Held für den deutschen Markt! Minimale Anrufbelastung, maximale Wirkung – unterstütze Kunden professionell, einfühlsam und lösungsorientiert. Kundenprobleme analysieren & lösen – frühere Interaktionen & interne Tools nutzen,...
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu, e-maila i telefonu Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja założonych celów Przestrzeganie standardów i procedur firmy Terminowe i efektywne wykonywanie codziennych zadań Dbanie o...
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka niemieckiego (min....