Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Wsparcie konsumentów z branży energetycznej (telefony, maile).
  • Obsługa tematów związanych z licznikami prądu i gazu, taryfami, fakturami i warunkami usług.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+).
  • Otwartość, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Zdolności decyzyjne, płynność w obsłudze komputera.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut).
Oferujemy:
  • Praca w międzynarodowym środowisku, elastyczne miejsce pracy.
  • Prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie.
  • Benefity (vouchery, aktywności sportowe).
  • Możliwości rozwoju i awansu, szkolenia wewnętrzne.
  • Rozwój umiejętności językowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / zachodniopomorskie, Szczecin

Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie...

Technical Supporter with Dutch - Networking

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Technical Supporter with French - Networking

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Konsultant ds. klienta z językiem duńskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Wsparcie dla klientów przez telefon, email, chat, Wsparcie techniczne, Zarządzenie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Zarządzanie reklamacjami, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, Inicjowanie połączeń wychodzących w celach...