- Wsparcie konsumentów z branży energetycznej (telefony, maile).
- Obsługa tematów związanych z licznikami prądu i gazu, taryfami, fakturami i warunkami usług.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+).
- Otwartość, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Zdolności decyzyjne, płynność w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut).
- Praca w międzynarodowym środowisku, elastyczne miejsce pracy.
- Prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie.
- Benefity (vouchery, aktywności sportowe).
- Możliwości rozwoju i awansu, szkolenia wewnętrzne.
- Rozwój umiejętności językowych.
Podobne oferty pracy
Doradca klienta z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie...
Technical Supporter with Dutch - Networking
Concentrix /
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...
Technical Supporter with French - Networking
Concentrix /
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...
Konsultant ds. klienta z językiem duńskim
Klient portalu Praca.pl /
Wsparcie dla klientów przez telefon, email, chat, Wsparcie techniczne, Zarządzenie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Zarządzanie reklamacjami, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, Inicjowanie połączeń wychodzących w celach...