Ogłoszenie numer: 10119647, z dnia 2025-08-03
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy
- Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta
- Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście do klienta
- Umiejętność pracy w pakiecie MS Office
- Motywacja do nauki i chęć rozwoju zawodowego
Oferujemy
- Możliwość rozwoju kariery
- Prywatna opieka medyczna, karta Multisport
- Nowoczesne biuro w Gdańsku
- Przyjazna atmosfera i wsparcie zespołu
- Dofinansowanie dojazdów do pracy
- „Wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów
- Świąteczne paczki dla dzieci pracowników
- Programy promujące zdrowy tryb życia
- Dostęp do szkoleń i platform rozwojowych
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...
Customer Service advisor with Hungarian
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Customer Service advisor with Czech
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...