Ogłoszenie numer: 10216283, z dnia 2025-09-05

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów
  • Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i swoboda w obsłudze komputera
  • Kultura osobista i zaangażowanie w kontakt z klientem
  • Motywacja do nauki i rozwoju
  • Dostęp do stabilnego internetu kablowego (WiFi niewystarczające)

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego – większość kadry kierowniczej awansowała wewnętrznie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • Doświadczenie w międzynarodowym projekcie z branży finansowej
  • Przyjazną atmosferę i wspierający zespół
  • Dodatkowe korzyści: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci
  • Dostęp do szkoleń i platform e-learningowych
  • Sprzęt niezbędny do pracy zapewniony przez pracodawcę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer service specialist in the automotive industry with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

2025-09-05

Konsultant ds. Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych....

2025-09-05

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji

Promedica24 / mazowieckie, Warszawa

Zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi Udział w procesie rozpatrywania reklamacji Obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów Współpraca z innymi działami firmy w centrali i regionach Wprowadzanie i aktualizowanie danych w...

2025-09-04