Ogłoszenie numer: 10135325, z dnia 2025-08-06

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów
  • Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i swoboda w obsłudze komputera
  • Kultura osobista i zaangażowanie w kontakt z klientem
  • Motywacja do nauki i rozwoju
  • Dostęp do stabilnego internetu kablowego (WiFi niewystarczające)

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego – większość kadry kierowniczej awansowała wewnętrznie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • Doświadczenie w międzynarodowym projekcie z branży finansowej
  • Przyjazną atmosferę i wspierający zespół
  • Dodatkowe korzyści: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci
  • Dostęp do szkoleń i platform e-learningowych
  • Sprzęt niezbędny do pracy zapewniony przez pracodawcę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

German Customer Support Specialist

Foundever / pomorskie, Gdańsk

ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...

Customer service specialist in the automotive with German 

Concentrix / śląskie, Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM Współpraca ze...