Ogłoszenie numer: 10135325, z dnia 2025-08-06
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów
- Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2)
- Dobra znajomość pakietu MS Office i swoboda w obsłudze komputera
- Kultura osobista i zaangażowanie w kontakt z klientem
- Motywacja do nauki i rozwoju
- Dostęp do stabilnego internetu kablowego (WiFi niewystarczające)
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego – większość kadry kierowniczej awansowała wewnętrznie
- Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
- Doświadczenie w międzynarodowym projekcie z branży finansowej
- Przyjazną atmosferę i wspierający zespół
- Dodatkowe korzyści: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci
- Dostęp do szkoleń i platform e-learningowych
- Sprzęt niezbędny do pracy zapewniony przez pracodawcę
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
German Customer Support Specialist
Foundever /
ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...
Customer service specialist in the automotive with German
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Concentrix /
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM Współpraca ze...