Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Aktywnie wspieraj klientów w przełomowych technologiach mobilności.
  • Buduj i utrzymuj relacje z klientami.
  • Monitoruj i raportuj działania oraz osiągnięcia w systemach.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
  • Biegłość w obsłudze systemu Windows i MS Office.
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (7000 zł brutto) plus premie.
  • Elastyczne godziny pracy i bogaty pakiet socjalny.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Customer Advisor with Spanish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Klient portalu Praca.pl / lubelskie, Lublin

Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1)....

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....