- Aktywnie wspieraj klientów w przełomowych technologiach mobilności.
- Buduj i utrzymuj relacje z klientami.
- Monitoruj i raportuj działania oraz osiągnięcia w systemach.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Biegłość w obsłudze systemu Windows i MS Office.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Konkurencyjne wynagrodzenie (7000 zł brutto) plus premie.
- Elastyczne godziny pracy i bogaty pakiet socjalny.
- Szkolenia i możliwości rozwoju w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty pracy
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Customer Advisor with Spanish
Concentrix /
Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1)....
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....