Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Gdańsk
O nas:
  • Skupiamy się na relacjach i rozwoju każdego z nas.
  • Wspieramy się nawzajem, promujemy pozytywne zmiany.
  • Dajemy możliwość wykorzystania pełnego potencjału i rozwoju kompetencji przyszłości.
Opis stanowiska:
  • Praca w zespole obsługi klientów popularnej globalnej marki.
  • Rozwój umiejętności w obszarze Customer Experience.
  • Współpraca z zespołem 1200 specjalistów w Polsce.
Zadania:
  • Obsługa klientów przez telefon, e-mail, videorozmowy i chat.
  • Aktualizacja wiedzy o zmianach procedur.
  • Wsparcie zespołowe w trudnych przypadkach.
Wymagania:
  • Dobra obsługa komputera.
  • Biegła znajomość języka francuskiego (min. C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji.
Wymagania pracy zdalnej:
  • Stałe łącze internetowe, minimalna prędkość pobierania 5 Mbps, wysyłania 2 Mbps.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 6300 zł brutto + premia do 2000 zł brutto.
  • Elastyczne formy pracy: biurowa, zdalna, hybrydowa.
  • Wdrożeniowe szkolenie i bieżące wsparcie.
  • Szanse na awans, 50% wewnętrznych promocji.
  • Bonus za polecenie nowego pracownika – do 3000 zł brutto.
  • Dodatkowe benefity: konsultacje psychologiczne, karta sportowa, opieka medyczna, dofinansowanie wypoczynku, kafeteria benefitów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofercie firmy. Zapewnianie pozytywnych,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)

Concentrix / śląskie, Katowice

Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o...

Travel Advisor with Russian Expertise

Concentrix / śląskie, Katowice

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...

Customer Advisor with Danish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...