Konsultant ds. obsługi klienta z językiem fińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Komunikacja z klientami przez telefon, czat, e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji z klientami.
  • Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi.
  • Profesjonalne i entuzjastyczne podejście do klienta.
  • Rozwiązywanie problemów dzięki znajomości produktów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta.
  • Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Umiejętność zimnej krwi i organizacji przy interakcjach z klientami.
  • Skupienie, dbałość o szczegóły, umiejętność rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
  • Doświadczenie z klientami premium i systemami CRM.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Imprezy firmowe i wsparcie team leadera.
  • Szkolenia i stabilną umowę o pracę na pełen etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego...

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...