Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Wsparcie użytkowników platformy streamingowej przez telefon, e-mail i czat.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego i administracyjnego.
  • Szybkie rozwiązywanie problemów dotyczących umów i rozliczeń.
  • Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią.
  • Pierwszoliniowa pomoc dla klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i zbieranie opinii.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy zespołowej, pasja do technologii, poczucie humoru.
  • Proaktywność, kreatywność, skupienie na klientach.
  • Biegłość w języku duńskim (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Wiedza administracyjna i techniczna oraz umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy w międzynarodowym środowisku.
  • Odpowiednie narzędzia do wykonywania zadań.
  • Rozwój osobisty i zawodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat Rozwiązywanie problemów technicznych oraz pytań dotyczących konta i subskrypcji Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwsza linia kontaktu Profesjonalne podejście do...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa

ZADANIA Interakcje z klientami przez telefon i internet. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych. Tworzenie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Duńskim

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Wspieraj użytkowników rozmawiających po duńsku poprzez telefon, email lub chat, dostarczając pomoc niezbędną dla doskonałego doświadczenia. Zapewnij asystę techniczną dla miłośników streamingu, aby zawsze mogli oglądać bez przeszkód. Rozwiązuj...

2025-07-14

Specjalista ds. Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i...

2025-07-13