- Kompleksowa obsługa klientów linii lotniczej, w tym pomoc przez telefon, czat i e-mail
- Informowanie o bagażu, rezerwacjach, lotach i pomoc podczas podróży
- Rozwiązywanie problemów i zarządzanie skargami
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i zorientowanie na klienta
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Elastyczność godzin pracy (9:00-22:00)
- Nowoczesne środowisko pracy
- Imprezy integracyjne
Podobne oferty pracy
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka litewskiego
AUTO1 Polska Sp. z o.o. /
Na czym będzie polegać twoja praca? Kontakt z partnerami handlowymi i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących kwestii posprzedażowych (w tym rozpatrywanie skarg i przygotowywanie dokumentacji). Obsługa roszczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym...
Customer Service Representative with Czech
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Customer Service Representative with Slovak
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lava Group S.C /
Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi– mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku niemieckojęzycznego....