- Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach
- Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych
- Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta
- Prowadzenie kontaktu z klientami za pośrednictwem czatu, telefonu i maila
- Realizacja celów sprzedażowych
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Komunikatywność i nastawienie na potrzeby klienta
- Sprawna obsługa komputera
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
- Znajomość systemów CRM
- Stałe wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premia do 950 zł
- Bonus za każdą sprzedaż
- Pracę w pełni zdalną
- Szkolenie wdrożeniowe
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta benefitowa, ubezpieczenie)
Podobne oferty pracy
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Concentrix /
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by każdy dzień był sukcesem German speakera - poziom B2+/C1 Eksperta...
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Concentrix /
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by każdy dzień był sukcesem German speakera - poziom B2+/C1 Eksperta...
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Concentrix /
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by każdy dzień był sukcesem German speakera - poziom B2+/C1 Eksperta...
Technical Product Advisor with Polish
Concentrix /
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...