- Profesjonalne odpowiedzi na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu i e-mailu.
- Aktualizacja i utrzymanie dokumentacji w CRM dotyczącej interakcji z klientem i działań.
- Współpraca z zespołem w celu optymalizacji obsługi klienta.
- Utrzymywanie wiedzy na temat aktualnych ofert i usług, zapewnienie precyzyjnych informacji.
- Demonstracja entuzjazmu w każdej interakcji.
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, język polski na poziomie C1 i angielski na poziomie B2.
- Zdolność do zachowania spokoju podczas rozmów z klientami, wysokie umiejętności organizacyjne.
- Dostosowywanie się do nowych technologii i rozwiązania problemów w zespołowym środowisku pracy.
- Integralną rolę w znanym koncernie motoryzacyjnym.
- Zatrudnienie w centrum Katowic z pełnym pakietem świadczeń pracowniczych.
- Płatne szkolenia, rozwój kariery i imprezy firmowe.
- Wsparcie zespołowe oraz stałe możliwości rozwoju.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Lava Group S.C /
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...