Ogłoszenie numer: 9466741, z dnia 2025-02-09
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
- Rejestrowanie interakcji w systemie CRM dla zapewnienia przejrzystości działań.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi i skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Zdolność pracy pod presją, dbałość o szczegóły, umiejętność organizacji czasu i kreatywnego rozwiązywania problemów.
- Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (MyBenefit, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna).
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia branżowe i wsparcie lidera zespołu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Klient portalu Praca.pl /
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...