Ogłoszenie numer: 9404155, z dnia 2024-12-24
Concentrix
Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: podlaskie
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail).
- Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej.
- Dokumentacja w systemie CRM.
- Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi.
- Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta.
- Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego (C1).
- Znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów.
- Zainteresowanie motoryzacją.
- Dbałość o wysoką jakość obsługi.
Oferujemy
- 100% pracy zdalnej, z zapewnieniem sprzętu.
- Elastyczną formę zatrudnienia na umowę o pracę lub zlecenie.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, MyBenefit).
- Płatne szkolenie wprowadzające.
Podobne oferty pracy
Customer technical support specialist with Italian
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Italian (C1) and English (B2) Availability to work in the office in...
Customer Supporter with Italian
Concentrix /
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Customer Supporter with Italian
Concentrix /
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Customer Support Specialist with Italian / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim
Concentrix /
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów,...