- Oferuj wsparcie klientom poprzez telefon, czat, i e-mail, promując pozytywne interakcje.
- Dbaj o poufność danych klientów.
- Współpracuj z zespołem w celu osiągnięcia wyjątkowych doświadczeń dla klientów.
- Języki: Biegła znajomość rosyjskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Dostępność: Elastyczne godziny pracy, w tym weekendy i święta.
- Umiejętności interpersonalne: Pozytywne nastawienie i chęć pomocy.
- Umowa o pracę.
- Pakiet benefitów: Opieka zdrowotna, ubezpieczenie, fundusz rekreacyjny.
- Szkolenia i możliwości rozwoju.
- Motywująca kultura pracy i organizacja wydarzeń integracyjnych.
Podobne oferty pracy
Technical Product Advisor with Hungarian
Concentrix /
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Diabetyk24 Sp. z o.o. /
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
JUAN Sp. z o.o. /
Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych oraz korespondencja z klientami. Prowadzenie i obsługa procesów sprzedażowych. Analiza potrzeb klientów oraz poszukiwanie możliwości rozwoju współpracy. Tworzenie raportów, zestawień i analiz wspierających dział...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...