Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
- Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów
- Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi
- Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii
- Osoby komunikatywnej i otwartej na rozmowę z klientem
- Z dobrą dykcją i umiejętnością wielozadaniowej pracy
- Posługującej się językiem węgierskim (warunek konieczny)
- Potrafiącej sprawnie obsługiwać komputer, skrzynkę mailową oraz chat
- Grafik dopasowany do Twoich potrzeb (9:00–21:00, 7 dni w tygodniu)
- Zatrudnienie na umowę zlecenie
- Prywatną opiekę zdrowotną i kartę Multisport
- Program poleceń pracowniczych
- Cykl szkoleń rozwijających Twoje umiejętności
Podobne oferty pracy
Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej
LUX MED Sp. z o.o. /
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami....
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...