Key Account Manager
Obszar pracy: województwo dolnośląskie i wielkopolskie

Cześć!

Poszukujemy osoby w roli Key Account Managera do nowo uruchomionego  działu sprzedaży rozwiązań żywieniowych skierowanych dla biur - SmartLunch OfficeSolutions. Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie całości procesu sprzedażowego od budowania własnej bazy potencjalnych klientów po wdrażanie usługi. 

Twój zakres obowiązków
  • Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów)
  • Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie
  • Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i potencjalnymi Klientami
  • Analiza i monitorowanie potencjału rynku, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu na podległym terenie
  • Bieżące raportowanie aktywności oraz swojej pracy w systemie CRM (HubSpot)
Nasze wymagania
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym w sprzedaży B2B
  • Gotowość do budowania długoterminowych relacji z Klientami
  • Umiejętność pracy w zespole i bardzo dobra komunikacja z innymi członkami zespołu
  • Czynne prawo jazdy kategorii
Mile widziane
  • Doświadczenie w sprzedaży do działów HR będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rozbudowany system wynagrodzenia uzależniony od wyników i zaangażowania w pracę (9800 zł brutto podstawy + premia jakościowa + system prowizyjny)
  • Dostęp do niezbędnych narzędzi m. in. samochód służbowy, telefon, laptop, również do użytku prywatnego
  • Pracę w systemie zdalnym z cyklicznymi spotkaniami w centrali we Wrocławiu
  • Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków oraz karta lunchowa
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe
  • Indywidualny budżet szkoleniowy ustalany na rok oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • Dzień wolny z okazji urodzin
  • Udział w spotkaniach integracyjnych
  • Premię za polecenie kandydatów do pracy
  • Elastyczne godziny pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym - Handlowiec

P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A. / dolnośląskie, Wrocław

Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie...

Key Account Manager

SMARTLUNCH S.A. / dolnośląskie, Wrocław

Twój zakres obowiązków Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów) Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i...

2025-03-07

Doradca Klienta ds. Exportu / Przedstawiciel Handlowy ds. Exportu / Client Partner

SLODKIE sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H

Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B Budowanie długotrwałych relacji z klientami Obsługa bieżących zapytań od klientów firmy Dbanie o wysoki standard obsługi klienta Dbanie o dobry...

2025-03-07

Specjalista ds. handlowych z językiem angielskim

POLSTAL SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ SŁABOSZ, ARKADIUSZ KRAWIEC / śląskie, Sosnowiec

Zadania: aktywne pozyskiwanie nowych klientów sporządzanie ofert handlowych negocjowanie warunków współpracy, monitorowanie należności odbywanie cyklicznych podróży służbowych do klientów dbałość o utrzymanie i rozwój relacji biznesowych z klientami...

2025-03-06