- Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS
- Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia
- Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę
- Wspieranie użytkowników w skali globalnej z zakresu działania systemu EMS
- Wykonywanie dziennych i tygodniowych raportów
- Tworzenie, aktualizacja i przestrzeganie dokumentacji dla użytkownika końcowego oraz globalnych procesów dotyczących systemu, obsługi salek konferencyjnych i ich rezerwacji
- Komunikowanie się z globalnymi zespołami, celem wspierania procesów dotyczących salek konferencyjnych i ich rezerwacji
- Wykonywanie akcji konfiguracyjnych w systemie EMS na podstawie ustalonych procesów lub innych wymagań
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej zagranicznego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej B2)
- Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Teams)
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (poranna, popołudniowa - zdalnie, nocna- zdalnie) (8-16, 16-24, 24-8)
- Umiejętność pracy w zespole
- Zdolność do pracy pod presją czasu
- Wysoka etyka pracy i profesjonalizm
- Umiejętność oceny i rozwiązywania problemów
- Umiejętność planowania i organizacji pracy
- Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
- Chęć rozwoju i pogłębiania swojej wiedzy
- Pozytywne nastawienie
- Umowę o pracę na pełen etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Pracę w systemie hybrydowym (8-16, 16-24, 24-8)
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Podobne oferty pracy
Operator Helpdesk
Klient portalu Praca.pl /
Procesowanie rezerwacji video konferencji. Obsługa telefoniczna i czatowa użytkowników. Procesowanie e-maili przychodzących. Wsparcie globalne użytkowników systemu. Przygotowywanie raportów dziennych i tygodniowych. Tworzenie, aktualizacja dokumentacji i...
Customer Technical Support with English
Concentrix /
Dive deep into our client’s platform and become the go-to expert. Deliver top-notch product support, partnering with customers to resolve issues via email and chat. Communicate clearly and effectively with both tech-savvy users and those who are new to the game....
Elektronikberater mit Deutsch
Concentrix /
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst...
Elektronikberater mit Deutsch
Concentrix /
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst...