Join us at Foundever!

 

Foundever is one of the leading companies in providing solutions in the field of business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics!

German Customer Support Specialist

ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included

Your responsibilities will include:

  • Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards
  • Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager
  • Showing empathy and understanding toward the customer to offer effective support

This job is perfect for you if:

  • You speak German fluently (C1) and have a good command of English (B2)
  • You are professional, empathetic, and customer-oriented
  • You are confident using MS Office tools
  • You are motivated and eager to grow professionally

What you’ll gain by joining us:

  • A clear career path — 92% of our managers started in customer service
  • Attractive benefits: Multisport card, private medical care
  • Work in a modern office in Gdańsk, in a friendly and supportive team
  • €150 Airbnb voucher after your first year of employment
  • Performance-based monthly and semi-annual bonuses

Relocation support – we’ll help you move to Gdańsk!

  • Travel allowance
  • Accommodation allowance for the first 3 months
  • Full support during the relocation process
  • Please note: This is a fully onsite role based in Gdańsk

Additional benefits:

  • Holiday bonus, glasses subsidy
  • Gifts for employees’ children during holidays
  • Wellness programs to support a healthy lifestyle
  • Access to advanced internal training platforms — we care about your development
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Concentrix / lubelskie, Lublin

Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1). Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe. Aktywne słuchanie, precyzja,...

Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...