Join us at Foundever!
Foundever is one of the leading companies in providing solutions in the field of business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics!
ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included
Your responsibilities will include:
- Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards
- Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager
- Showing empathy and understanding toward the customer to offer effective support
This job is perfect for you if:
- You speak German fluently (C1) and have a good command of English (B2)
- You are professional, empathetic, and customer-oriented
- You are confident using MS Office tools
- You are motivated and eager to grow professionally
What you’ll gain by joining us:
- A clear career path — 92% of our managers started in customer service
- Attractive benefits: Multisport card, private medical care
- Work in a modern office in Gdańsk, in a friendly and supportive team
- €150 Airbnb voucher after your first year of employment
- Performance-based monthly and semi-annual bonuses
Relocation support – we’ll help you move to Gdańsk!
- Travel allowance
- Accommodation allowance for the first 3 months
- Full support during the relocation process
- Please note: This is a fully onsite role based in Gdańsk
Additional benefits:
- Holiday bonus, glasses subsidy
- Gifts for employees’ children during holidays
- Wellness programs to support a healthy lifestyle
- Access to advanced internal training platforms — we care about your development
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Concentrix /
Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1). Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe. Aktywne słuchanie, precyzja,...
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Concentrix /
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...