Concentrix to amerykańska organizacja zarządzająca relacjami z klientami, posiadająca swoje oddziały na sześciu kontynentach.
 
Naszą wizją jest stać się największą na świecie firmą outsourcingową, bogatą w różnorodność i talent.
 
Dołącz do nas!

Ekspert ds. produktów premium w branży beauty
Lublin, Czechów

Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? 
Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? 
Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty? 
Idealnie dobrany podkład to challenge, którego podejmiesz się z przyjemnością?

 

Jeśli na te pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK, właśnie znalazłeś/aś dla siebie idealną ofertę pracy! 
My w Concentrix wierzymy, że praca może być również pasją i przyjemnością!

 

Co należy do Twoich ciekawych zadań? 
  • kompleksowa obsługa połączeń przychodzących, e-maili oraz czatów
  • zakres Twoich działań: obsługa zamówień i reklamacji, udzielanie informacji o produktach i rekomendacji 
Czego od Ciebie potrzebujemy?
  • znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie na poziomie C2 
  • orientacji na klienta i umiejętności identyfikowania jego potrzeb
  • umiejętności obsługi komputera
  • empatii i wsparcia w kontakcie z klientem
Co chcemy dać Ci w zamian? 
  • elastyczny zmianowy system pracy (08:00-20:00 od poniedziałku do soboty)
  • bonus za Twoje zaangażowanie i dyspozycyjność do pracy
  • umowę zlecenie od 1. dnia współpracy
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy, za udział w którym otrzymasz wynagrodzenie
  • pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

NOUVION sp. z o.o. / wielkopolskie, Szamotuły

Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie, Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży, Realizowanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Klient portalu Praca.pl / podkarpackie, Jasło

Stała współpraca z międzynarodowymi klientami. Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych. Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją. Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji. Biegłość w języku...

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...