Concentrix to amerykańska organizacja zarządzająca relacjami z klientami, posiadająca swoje oddziały na sześciu kontynentach.
Naszą wizją jest stać się największą na świecie firmą outsourcingową, bogatą w różnorodność i talent.
Dołącz do nas!
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze?
Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami?
Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty?
Idealnie dobrany podkład to challenge, którego podejmiesz się z przyjemnością?
Jeśli na te pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK, właśnie znalazłeś/aś dla siebie idealną ofertę pracy!
My w Concentrix wierzymy, że praca może być również pasją i przyjemnością!
- kompleksowa obsługa połączeń przychodzących, e-maili oraz czatów
- zakres Twoich działań: obsługa zamówień i reklamacji, udzielanie informacji o produktach i rekomendacji
- znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie na poziomie C2
- orientacji na klienta i umiejętności identyfikowania jego potrzeb
- umiejętności obsługi komputera
- empatii i wsparcia w kontakcie z klientem
- elastyczny zmianowy system pracy (08:00-20:00 od poniedziałku do soboty)
- bonus za Twoje zaangażowanie i dyspozycyjność do pracy
- umowę zlecenie od 1. dnia współpracy
- kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy, za udział w którym otrzymasz wynagrodzenie
- pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta
NOUVION sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie, Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży, Realizowanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
Klient portalu Praca.pl /
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Klient portalu Praca.pl /
Stała współpraca z międzynarodowymi klientami. Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych. Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją. Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji. Biegłość w języku...
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Concentrix /
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...