- Będziesz aktywnie poszukiwać nowych klientów i oferować im produkty ubezpieczeniowe (ubezpieczenia na życie, majątkowe, grupowe).
- Będziesz przygotowywać oferty ubezpieczeniowe i prowadzić spotkania z klientami.
- Twoim zadaniem będzie doradzanie klientom jak najlepszych rozwiązań dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
- Będziesz budować długotrwałe relacje z klientami.
- Rozwiniesz swoje umiejętności w komunikacji, sprzedaży i wiedzy ubezpieczeniowo-finansowej.
- Posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
- Jesteś gotowy/a do współpracy w oparciu o umowę zlecenie lub jednoosobową działalność gospodarczą.
- Znasz produkty ubezpieczeniowe i zagadnienia związane z pracą Agenta.
- Jesteś zdeterminowany w dążeniu do wyznaczonych celów.
- Jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty i lubi pracę z ludźmi.
- Posiadasz wykształcenie minimum średnie.
- Jesteś osobą niekaralną.
- Twoim atutem będzie znajomość branży ubezpieczeń na życie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o premię i prowizję bez limitu - zależną od wyników sprzedaży (brak sufitu wynagrodzeniowego).
- Profesjonalny system wdrożenia i możliwość rozwoju w kierunku Menedżera Zespołu Sprzedaży.
- Rozwinięty system szkoleń (wstępnych, produktowych, sprzedażowych i menedżerskich).
- Work life balance - zdrowa równowaga między życiem zawodowym a prywatnym - sam decydujesz ile pracujesz.
- Praca hybrydowa - w biurze, zdalnie lub z dowolnego miejsca na świecie.
- Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami i wyjazdami zagranicznymi.
UWAGA: nie jest to zatrudnienie na etat.
Podobne oferty pracy
Doradca Klienta
GRUPA PZU /
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i...
Doradca Klienta
GRUPA PZU /
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem...
Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia ubezpieczeniowa
Klient portalu Praca.pl /
Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o polisach, składkach i zgłoszeniach szkód, Rejestracja szkód i zarządzanie dokumentacją, Pojedyncze połączenia wychodzące (bez sprzedaży) – np. badanie satysfakcji klientów, Obsługa...
Konsultant ds. obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej
Contact Center Sp. z o.o. /
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań...