Firma Emtor Sp. z o.o., największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, wyłączny przedstawiciel marki Yale®, już od ponad 35 lat w kompleksowy sposób realizuje potrzeby przedsiębiorstw związanych z transportem wewnętrznym. Yale® jest globalną organizacją, która projektuje produkty, aby spełnić jeden kluczowy cel: umożliwić klientom osiągnięcie maksymalnej wydajności. Yale® tworzy najbardziej komfortowe, efektywne i produktywne środowisko pracy dla operatora.
- realizacja planów sprzedażowych na wyznaczonym obszarze
- zarządzanie relacjami z klientami na podległym terenie (opieka nad istniejącymi klientami oraz nawiązywanie relacji handlowych z nowymi klientami)
- doradztwo techniczne w zakresie oferowanego produktu
- opracowywanie ofert handlowych, prezentacji
- prowadzenie negocjacji handlowych
- terminowe raportowanie działań handlowych w bazie CRM
- obserwowanie oraz analizowanie rynku i konkurencji
- współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz poszczególnymi działami firmy
- doświadczenie negocjacyjne na rynku B2B w sprzedaży dóbr inwestycyjnych
- silna orientacja sprzedażowa
- umiejętność nawiązywania i budowania długoletnich relacji z klientami
- pełna samodzielność w zakresie organizacji pracy i ustalania priorytetów
- mile widziana znajomość branży B2B (branża wózków widłowych, logistyki, maszyn ciężkich)
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie wyższe)
- wysoka kultura osobista oraz chęć i łatwość nawiązywania kontaktów
- prawo jazdy kat. B
- znajomość pakietu Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- stałe wynagrodzenie i atrakcyjny system prowizyjny oraz premiowy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy (samochód, komputer, telefon)
- zatrudnienie w największej polskiej prywatnej firmie w branży transportu wewnętrznego
- nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
- profesjonalne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne
- możliwość rozwoju poprzez system szkoleń na każdym etapie zatrudnienia
- dostęp do pakietu świadczeń dodatkowych (benefity pracownicze w postaci prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty sportowej)
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. techniczno-handlowych
DEMERO Spółka jawna /
OBOWIĄZKI PRZYSZŁEGO PRACOWNIKA: doradztwo w zakresie techniki napędowej i systemów sterowania, dobór napędów mechanicznych i elektrycznych, przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwiązywanie zadań...
Doradca Techniczno-Handlowy
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami Doradztwo techniczne i analiza potrzeb wynajmowych klientów Obsługa klienta w zakresie wynajmu oraz związanych z tym...
Specjalista ds. Serwisu
Interhandler Sp. z o.o. /
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały...
Doradca techniczno - handlowy
EFFECTOR S.A. /
Twój zakres obowiązków: Sprzedaż szkła zespolonego, ciętego oraz przetworzonego w dedykowanych kanałach sprzedaży Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów Kontakt z potencjalnymi producentami stolarki otworowej, systemów fasadowych przeszkleń...