Doradca Podróży
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Komunikacja z klientami przez telefon, chat oraz email.
  • Tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla klientów, dbanie o ich zadowolenie i zaufanie.
  • Współpraca w dynamicznym zespole w celu dostarczenia wybitnych doświadczeń klientom.
Wymagania:
  • Biegłość językowa: polski na poziomie C1 i angielski na poziomie B2.
  • Pozytywne nastawienie i chęć pomagania innym.
  • Elastyczność godzin pracy, w tym możliwość pracy w weekendy i święta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat wraz z atrakcyjnym pakietem korzyści.
  • Nowoczesne biuro w Katowicach, z możliwościami rozwoju i szkoleniami.
  • Możliwości rozwoju kariery i awansu wewnątrz firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. turystyki

Coral Travel Poland Sp. z o.o. / kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Galeria Zielone Arkady

Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj ludziom wymarzone wakacje! Oczekujemy od Ciebie: Przynajmniej roku doświadczenia w turystyce, sprzedaży lub obsłudze klienta...

Travel Advisor with Dutch Expertise

Concentrix / śląskie, Katowice

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...

2025-04-20

Travel Advisor with Polish Expertise

Concentrix / śląskie, Katowice

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...

2025-04-20

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Komunikacja z klientami (telefon, chat, email) w celu zapewnienia pozytywnych doświadczeń. Zapewnienie ochrony informacji klienta i budowanie zaufania. Współpraca zespołowa na rzecz doskonałej obsługi klienta. Biegłość w języku niderlandzkim (C1) i...

2025-04-12