- Świadczenie wsparcia klienta drogą mailową, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych.
- Pracować z dokładnością przy rozpatrywaniu skarg, przetwarzaniu zwrotów oraz zapewnić profesjonalną i empatyczną interakcję z klientem.
- Utrzymanie wysokiej precyzyjności przy pracy z wieloma systemami.
- Biegłość w językach polskim i angielskim na poziomie C1.
- Zdolności komunikacyjne, analityczne myślenie i umiejętność szybkiego pisania.
- Dostępność pracy w pełnym wymiarze godzin.
- Zatrudnienie na umowę o pracę z wynagrodzeniem 5039 PLN brutto.
- Pakiet szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, programy rozwoju, bonusy).
- Dobrą atmosferę pracy z różnorodnymi wydarzeniami integracyjnymi.
Podobne oferty pracy
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...
Konsultant klienta
Concentrix /
Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności...