Doradca Klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Świadczenie wsparcia klienta drogą mailową, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych.
  • Pracować z dokładnością przy rozpatrywaniu skarg, przetwarzaniu zwrotów oraz zapewnić profesjonalną i empatyczną interakcję z klientem.
  • Utrzymanie wysokiej precyzyjności przy pracy z wieloma systemami.
Wymagania:
  • Biegłość w językach polskim i angielskim na poziomie C1.
  • Zdolności komunikacyjne, analityczne myślenie i umiejętność szybkiego pisania.
  • Dostępność pracy w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę z wynagrodzeniem 5039 PLN brutto.
  • Pakiet szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, programy rozwoju, bonusy).
  • Dobrą atmosferę pracy z różnorodnymi wydarzeniami integracyjnymi.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...

Konsultant klienta

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności...