Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie, pożądane roczne doświadczenie w pracy z klientem. Praca w godzinach: 8:30-16:30. Telefoniczny kontakt z pracodawcą. CV można wysłać również na adres e-mail (dane teleadresowe dostępne są u doradców do spraw zatrudnienia). Zatrudnienie w ramach umowy o zorganizowanie prac interwencyjnych ("Akcja Aktywizacja" - rezerwa)
Dąbrowa Tarnowska
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Podobne oferty pracy
Technical Supporter with French and English
Concentrix /
Provide top-notch technical assistance through telephone, email, and chat, addressing issues related to hardware, software, and other client products Efficiently diagnose and resolve technical problems, ensuring high customer satisfaction with each interaction...
Doradca klienta na dziale budowlanym
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku /
obsługa klientów na dziale budowlanym Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: znajomość branży budowlanej Wymagania inne:
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie /
profesjonalna obsługa klientów w salonie KOMFORT, doradztwo w zakresie wyboru podłóg, dywanów, drzwi oraz kuchni i łazienek, rozpoznawanie potrzeb klientów i prezentowanie rozwiązań dopasowanych do ich oczekiwań, przygotowywanie ofert handlowych i obsluga...
Doradca klienta
Damian Wrzesień /
Obsługa klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa MS OFFICE, MS WINDOWS, OPEN OFFICE Wymagania inne: