Firma o profilu handlowym działająca w branży art-craft, papierniczej i dekoracyjnej. Pracujemy z sieciami handlowymi, hurtowniami i sklepami. Rozwijamy także sprzedaż internetową.
- utrzymanie kontaktów osobistych oraz telefonicznych z klientami,
- wyjazdy do klientów na wyznaczonym obszarze.
- umiejętności interpersonalne,
- otwartość,
- umiejętność prowadzenia rozmowy handlowej,
- umiejętność pracy w środowisku Windows.
- praca w siedzibie firmy. W grę wchodzą też odwiedziny u klientów i udział w targach branżowych.
- prawo jazdy niezbędne,
- praca w niedużym i przyjaznym zespole,
- do dyspozycji: auto służbowe, telefon, laptop.
Podobne oferty pracy
Doradca ds. Obsługi Klienta
Contact Center Sp. z o.o. /
Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami za wyniki Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia jest czynna 24/7 więc czasem możliwa jest praca w święta,...
Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o. /
OPIS STANOWISKA: Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży Umawianie wizyt serwisowych Umawianie jazd testowych Wstępna diagnoza potrzeb klienta Badanie jakości serwisu i działu handlowego Zarządzanie kalendarzem mechaników Dbanie o najwyższe...
Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego
ODDK Sp. z o. o. Sp. k. /
Poszukujemy do naszego zespołu sprzedażowego w wydawnictwie uśmiechniętych i pozytywnych osób :) Czego oczekujemy? Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub obsługi klienta telefonicznego. Sprawnej obsługi komputer. Pozytywnego nastawienia. Swobody...
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie /
- przyjmowanie wpłat, wypłat, dyspozycji przelewów,- sprzedaż produktów i usług bankowych,realizację założonych celów sprzedażowych,- telefoniczne umawianie spotkań z klientami,budowanie długofalowych relacji z klientami,kształtowanie pozytywnego...