Ogłoszenie numer: 9549376, z dnia 2025-03-15

Doradca Klienta z Norweskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie pomocy klientom przez telefon, e-mail lub czat,
  • Dostarczanie wsparcia technicznego,
  • Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
  • Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
  • Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii,
  • Realizacja połączeń wychodzących w celach administracyjnych, np. zbieranie opinii, przypomnienia o opóźnionych płatnościach.

Wymagania

  • Zorientowanie na obsługę klienta i jego doświadczenia,
  • Biegłość w języku norweskim (poziom C1) i angielskim (poziom B2),
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Wiedza techniczna i administracyjna,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy),
  • Gotowość do sprzedaży dodatkowej,
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej 5 dni w tygodniu (w godzinach: pon.- pt. 8:00-20:00, weekendy 10:00-18:00).

Mile widziane:

  • Doświadczenie z systemem CRM.

Oferujemy

  • Równe szanse dla wszystkich pracowników,
  • Międzynarodowe i różnorodne środowisko pracy,
  • Inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring,
  • Wydarzenia team-buildingowe,
  • Wsparcie lidera zespołu,
  • Praca w nowoczesnym biurze w Warszawie,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Umowa o pracę lub umowa zlecenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Health Solution Advisor with Italian & English

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy....

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

Armatis Polska / małopolskie, Kraków

Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

Armatis Polska / mazowieckie, Warszawa

Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...