Ogłoszenie numer: 9549376, z dnia 2025-03-15
Doradca Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Udzielanie pomocy klientom przez telefon, e-mail lub czat,
- Dostarczanie wsparcia technicznego,
- Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
- Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii,
- Realizacja połączeń wychodzących w celach administracyjnych, np. zbieranie opinii, przypomnienia o opóźnionych płatnościach.
Wymagania
- Zorientowanie na obsługę klienta i jego doświadczenia,
- Biegłość w języku norweskim (poziom C1) i angielskim (poziom B2),
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Wiedza techniczna i administracyjna,
- Doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy),
- Gotowość do sprzedaży dodatkowej,
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej 5 dni w tygodniu (w godzinach: pon.- pt. 8:00-20:00, weekendy 10:00-18:00).
Mile widziane:
- Doświadczenie z systemem CRM.
Oferujemy
- Równe szanse dla wszystkich pracowników,
- Międzynarodowe i różnorodne środowisko pracy,
- Inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring,
- Wydarzenia team-buildingowe,
- Wsparcie lidera zespołu,
- Praca w nowoczesnym biurze w Warszawie,
- Prywatna opieka medyczna,
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with Italian & English
Concentrix /
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...
Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim
Concentrix /
Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy....
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...