Zbieranie punktów nie kojarzy Ci się z szybką jazdą, ale z nagrodami oraz prezentami? Jeżeli do tego jesteś komunikatywny i niesienie pomocy sprawia Tobie radość, mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół TELUS Digital Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Praca zdalna lub w biurze
- Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy,jak i darmowymi napojami i owocami
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty Medicover Sport
- Dofinansowanie do okularów
- Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Bonus pieniężny za polecenie osób do pracy
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania
- Wprowadzanie danych klienta do systemu
- Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
- Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1)
- Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
Podobne oferty pracy
Doradca ds. Obsługi Klienta
Contact Center Sp. z o.o. /
Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami za wyniki Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia jest czynna 24/7 więc czasem możliwa jest praca w święta,...
Doradca Klienta
Dekor-Art-Serwis Sp. z o.o. /
utrzymanie kontaktów osobistych oraz telefonicznych z klientami, wyjazdy do klientów na wyznaczonym obszarze. umiejętności interpersonalne, otwartość, umiejętność prowadzenia rozmowy handlowej, umiejętność pracy w środowisku Windows.
Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o. /
OPIS STANOWISKA: Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży Umawianie wizyt serwisowych Umawianie jazd testowych Wstępna diagnoza potrzeb klienta Badanie jakości serwisu i działu handlowego Zarządzanie kalendarzem mechaników Dbanie o najwyższe...
Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego
ODDK Sp. z o. o. Sp. k. /
Poszukujemy do naszego zespołu sprzedażowego w wydawnictwie uśmiechniętych i pozytywnych osób :) Czego oczekujemy? Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub obsługi klienta telefonicznego. Sprawnej obsługi komputer. Pozytywnego nastawienia. Swobody...