- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Praca zdalna lub w biurze
- Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Prywatna opieka medyczna
- Multisport
- Dofinansowanie do okularów
- Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
- Możliwość pracy na 1/2, 3/4 lub pełen etat (podczas szkolenia wymagana jest dyspozycyjność na pełen etat)
- Możliwość otrzymania dodatkowego bonusu w wysokości 1500 zł za polecenie znajomego do pracy. Bonus zostanie wypłacony po przepracowaniu okresu próbnego i spełnieniu warunków programu
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania
- Wprowadzanie danych klienta do systemu
- Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
- Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1)
- Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
- Dyspozycyjność w godzinach pracy projektu PN-SO 8:00-20:00 (praca zmianowa), elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność w trakcie miesięcznego szkolenia (PN-PT do godziny 17:15)
Podobne oferty pracy
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Concentrix /
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim
Klient portalu Praca.pl /
Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych...
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
Concentrix /
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...