- Aktywna sprzedaż i dostosowywanie ofert do potrzeb klientów.
- Obsługa połączeń przychodzących oraz zarządzanie danymi w systemie.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1.
- Umiejętności sprzedażowe oraz łatwość w komunikacji (e-mail, czat, telefon).
- Otwartość i zdolność do rozwiązywania problemów.
- Umowa o pracę na pełen etat lub umowa zlecenie (min. 120h).
- Wynagrodzenie 7000 zł brutto lub 45 zł/h brutto, plus bonusy i prowizje.
- Elastyczne godziny pracy; możliwość pracy zdalnej.
- Szereg benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, programy rozwojowe).
Podobne oferty pracy
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w...
Customer technical support specialist with Chinese
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English –...
Customer technical support specialist with Spanish/Italian/French/Greek
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Spanish/ Italian/...
Customer technical support specialist with Swedish or Dutch
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Swedish or Dutch....