Ogłoszenie numer: 9549400, z dnia 2025-03-15
Doradca Klienta z językiem fińskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat,
- Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej,
- Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
- Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych,
- Wykonywanie połączeń wychodzących w celach administracyjnych (np. zbieranie opinii, monity płatnicze).
Wymagania
- Orientacja na jakość obsługi i doświadczenie klienta,
- Biegłość w języku fińskim (C1) i angielskim (B2),
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Znajomość obsługi technicznej i administracyjnej,
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta,
- Gotowość do sprzedaży dodatkowej,
- Dostępność do pracy zmianowej (5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany).
Mile widziane:
- Doświadczenie z systemem CRM.
Oferujemy
- Równe szanse dla wszystkich,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Inwestycje w rozwój przez coaching i mentoring,
- Wydarzenia integracyjne,
- Wsparcie lidera zespołu,
- Nowoczesne biuro w Warszawie,
- Prywatna opieka medyczna,
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with Italian & English
Concentrix /
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...
Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim
Concentrix /
Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy....
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...