Doradca klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją. Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę!

  • Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!
  • Zostań technicznym superbohaterem: zapewniamy wsparcie techniczne dla fanów streamingu.
  • Rozwiąż zagadki: szybko i sprawnie odpowiadamy na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
  • Empatia i profesjonalizm: obsługujemy i rozwiązujemy reklamacje klientów z uśmiechem i zrozumieniem
  • Obsługa połączeń: pomagamy klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: obsługujemy połączenia wychodzące i zbieramy opinie na temat platformy
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru
  • Proaktywność i kreatywność to nasze drugie imię!
  • Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta - oni są najważniejsi!
  • Język: biegła znajomość duńskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
  • Ekspert administracji i technologii: posiadasz wiedzę administracyjną i techniczną.
  • Słuchanie jest sztuką: świetne umiejętności komunikacyjne i słuchania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca Klienta z językiem duńskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Wsparcie dla użytkowników duńskojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Techniczna pomoc dla entuzjastów streamingu. Przetwarzanie skarg z empatią, utrzymywanie zaufania. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów indywidualnych i biznesowych. Zdolności...

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi. Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji. Zarządzanie i rozwiązywanie skarg klientów, podnoszenie ich zadowolenia. Wspieranie klientów w aspektach technicznych i...

Specjalista ds. sprzedaży w języku niemieckim

Klient portalu Praca.pl / opolskie, Opole

Obsługa klientów, aktywizacja sprzedaży, zarządzanie CRM Znajomość języka niemieckiego (C1), angielskiego (B2), umiejętności sprzedażowe

Specjalista ds. sprzedaży w języku niemieckim

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Obsługa klientów, aktywizacja sprzedaży, zarządzanie CRM Znajomość języka niemieckiego (C1), angielskiego (B2), umiejętności sprzedażowe