Ogłoszenie numer: 10092355, z dnia 2025-07-23
Klient portalu Praca.pl
Doradca klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Dostarczanie wsparcia kontaktowego (telefonicznego, mailowego lub przez chat) dla użytkowników.
- Udzielanie pomocy technicznej klientom.
- Rozwiązywanie reklamacji klientów z empatią.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów biznesowych i indywidualnych.
Wymagania
- Umiejętność pracy w zespole oraz pasja do technologii.
- Skoncentrowanie na doskonałej obsłudze klienta.
- Biegłość w języku duńskim (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Zdolności administracyjne i techniczne.
Oferujemy
- Wynagrodzenie miesięczne brutto: 10.000,00 PLN.
- Pakiet relokacyjny: wsparcie w przeprowadzce.
- Równe szanse dla wszystkich bez względu na płeć i wiek.
- Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet socjalny.
- Rozwój kompetencji przez szkolenia.
- Szybki rozwój kariery w dynamicznym środowisku.
- Środowisko międzynarodowe.
Podobne oferty pracy
Doradca klienta ze szwedzkim
Klient portalu Praca.pl /
Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email, lub chat. Rozwiązywanie skarg klientów z empatią. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów B2B i B2C. Współpraca w zespole. Priorytetyzacja doświadczeń klientów. Biegłość w szwedzkim (C1), dobra...
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Specjalista Obsługi Klienta z Norweskim
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnij wsparcie przez telefon, email lub chat, maksymalizując satysfakcję użytkowników. Udzielaj pomocy klientom B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu. Rozwiązuj skargi klientów z empatią, dbając o ich zaufanie i zadowolenie. Umiejętność współpracy w...
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...