Doradca klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją. Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę!

  • Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!
  • Zostań technicznym superbohaterem: zapewniamy wsparcie techniczne dla fanów streamingu.
  • Rozwiąż zagadki: szybko i sprawnie odpowiadamy na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
  • Empatia i profesjonalizm: obsługujemy i rozwiązujemy reklamacje klientów z uśmiechem i zrozumieniem
  • Obsługa połączeń: pomagamy klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: obsługujemy połączenia wychodzące i zbieramy opinie na temat platformy
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru
  • Proaktywność i kreatywność to nasze drugie imię!
  • Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta - oni są najważniejsi!
  • Język: biegła znajomość duńskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
  • Ekspert administracji i technologii: posiadasz wiedzę administracyjną i techniczną.
  • Słuchanie jest sztuką: świetne umiejętności komunikacyjne i słuchania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Specjalista obsługi klienta 

Concentrix / opolskie, Opole

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...

Specjalista obsługi klienta 

Concentrix / dolnośląskie, Wrocław

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...

Specjalista obsługi klienta 

Concentrix / pomorskie, Gdańsk

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...